آموزشگاه زخمه

آموزشگاه موسیقی زخمه

آموزشگاه زخمه

آموزشگاه موسیقی زخمه

موسس این آموزشگاه که سابقه ی طولانی در مدیریت مواسسات آموزش موسیقی دارد بعد از چندین بار تجربه ی مدیریت آموزشگاه ، امروز توانسته است تمامی تجربه ی خود و همکاران خود را در این آموزشگاه جمع کند.تجربه ی مدیریت این آموزشگاه به سال های قبل از 70 به آموزشگاه داروک بر میگردد همچنین اساتید این آموزگاه با پشت سر گذاشتن ده ها کنسرت و ظبط امروز به اساتیدی پخته و کارآمد تبدیل شده اند

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش موسیقی را چگونه شروع کنیم؟ از کدام آموزشگاه موسیقی؟

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه... خوب میخوایم تو این مقاله درباره ی آموزش موسیقی باهاتون صحبت کنیم و یکسری تجربیات از چند تا از اساتید آموزش موسیقی و موزیسین های خوب که خیلی از مدرس و آموزشگاه موسیقی به اطلاح به درد نخور صدمه دیدن رو باهاتون در میون بازاریم.

امروزه اوضاع آموزش موسیقی و ساز و کلا تمامی مسائل فرهنگی دیگه هم مثل بقیه موارد به شکل هردنبیلی شده. و هر کس و ناکسی اومده و کار آموزش موسیقی راه انداخته .خوب به تبع این موضوع بچه های با استعداد که دنبال آموزش موسیقی و آموزشگاه موسیقی خوبن امروزه روز درگیر شدن تا مدرس موسیقی و آموزشگاه موسیقی خوب پیدا کنند.از طرفی هم خوب....موسیقی بدون تفریح و همش تمرین و تمرین هم اذیت کنندس.پس بهترین کار در آموزش موسیقی پیدا کردن آموزشگاه هایی به صرفه و با حال و با اساتید به اصطلاح مشتی قدیمی است. که هم سطح آموزشگاه بالا باشه و هم آدم با آموزشی که میبینه حال کنه.
خوب حالا وقتشه که درباره ی نحو ی آموزش موسیقی با هم صحبت کنیم.

ادامه مطلب

  • آموزشگاه زخمه